Mervee1296 Dediğim gibi adet ağrısı gibi çektim bende hatta hastaneye gittim bu ne böyle diye daha kese oluşmamış dış gebelikte olabilir demişlerdi. Çok şükür 8 aydayız şimdide mide yanması yaşıyorum 🥹 Kafanı rahatlat herşey olucağına varır pozitif düşün 🙏