Fatmabltc benimde kızım 4 yaşında şuan 2. Hamileliğim . Bizde isteyerek yaptık pişman değilim tövbe haşa ama kızım daha minicik bir bebek gibi geliyor bana tabi anneler için çocukları kaç yaşına gelirse gelsin küçüktür gözlerinde hep ama 2sine yetebilcek miyim kızımı ya ihmal edersem diye haksızlık yaptığımı düşünmüştüm bende bi ara. Ama sonra geçti 4-5 çocuğu olanlar napıyor nasıl yetiyor diye düşündüm hep Allah büyüktür Allah’ın izniyle sevgimiz de ilgimizde bir evlatlarımıza 🤲🤲🤲