Blr1 Mucizemses Merhaba, Ben doktoruma sorduğumda 18.haftaya kadar önermiyorum demişti bende yaptırmadım hiç :)
Papatya24 Mucizemses Benim düşük tehlikem vardı yaptırma demişti ama normal gidiyorsa ve yapılırken kendinizi çok kasmıyorsanız sıkıntı olmaz diye düşünüyorum yine de en iyisini doktor bilir
Mucizemses Blr1 ilk hamileliğimde hep yaptırdım bi sıkıntı olmadı 2. Dede yaptırmıştım ama kalbi durunca herşeyden korkar oldum bunda
Papatya24 Goktugc Kaş bıyık neden sıkıntı olsun ki özel bölge biraz sıkıntı da. Tüy dökücü krem kesinlikle kullanılmamalı sadece çok kimyasal içerdiği için vücudun hiçbir yerinde