gokturkmom tam 2.aydayim suan karnim bildiğiniz boyle sivri hamile karni olur ya,aynisi 😀 ama tuvalete cok nadir yada hic şeklinde cikiyorum her ne kadar yediklerime dikkat etsem de bagirsaklarim çalışmıyor sanki. Bu durumda yine de 3.ay gecer mi bu 😒 doktora bu halde gidince sen naptin 3 4 kilo almışsın resmen dedi bozuldum yani, 10gunde 4 kilo aldiysam ohooo dedim. Ama simdi dusununce sislik bu ne kilosu ay doktora sinir oldum suan bak🥴