Kızlar 37 haftalık hamileyim. Bebek henüz kanala yerleşmemiş, baş geliş pozisyonda. Kilosu 2800 doktorum artık kanala yerleşmesini istiyorum dedi bir de idrarda protein kaçağı çıktı doğumun gecikmesini istemiyor. Hergün 40 dakika yürüyorum ama yetersizmiş 🥲🥲🥲 daha fazla yürüyeceğim bir de merdiven inip çıkacağım. Başka önerileriniz var mı yapabileceğim hareketler vs varsa yazarsanız sevinirim🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻