Ezgi14 bende hep keşke dedim ama bir şeye yaramadı canım o çürükler belki 1 ay sonra enfeksiyon yapıp illaki şişecek kendimden biliyorum şimdi kurtuldum çok şükür , sürekli antibiyotik içmek daha zararlı bence iğneden yarım saatte bitiyor , doktorun az kaldı diye demiştir ama her an ne olacağı belli olmaz enfeksiyondan bebeği almak zorunda bile kalabilir Allah korusun