Tbayram jimerde yapacağım nasipse. Çevremdeki tüm arkadaşlarım orada yaptılar çok memnunlar. Acıbadem çok uçuk fiyatlı, medicana’dan memnun olmayan arkadaşlarım var, pembe maviye bir kez aciline gitmiştim doktorun tavırları beni şoka sokmuştu hiç ama hiç sevmedim. Doktorumuz da Ferhan Sönmez önce jimerdeydi sonra fsm ‘de kendi muayenehanesine geçti, ama doğumlar için jimerle anlaşmalı inşallah orada yapacağız doktorumuzdan da çooook memnunuz çok seviyoruz kendisini 🥰🙏🏻