Kızlar 39+5 günlük olduk iki gün önce kontrole gittiğimde bebeğin başı aşağıda ama kanala girmemiş ti 1 saatir vajinamda çok kötü ağrı var sanki saatlerdir tuvalete sıkışmışım gibi ara arada batma gibi sancı giriyor rahmime başka bi yerim de aancı yok sizce doğum sancısımı bu