Aysesen19 Arkadaşlar doktorum bugün 10+5 haftalık kıza benziyor dedi bu haftalarda tahmin edilip yanılan ya da doğru çıkan var mı
adn111 Aysesen19 10 hafta çok erken canım.yanilma payı olabilir ben 12 haftalikken söyledi 16da farklı bisey soyledi yani en garantisi 20 haftadan sonra detaylı ultrasonda görünür 🌸
KayraVeAnnesi_06 Aysesen19 Erkeğe göre kız bebekte yanılma payı daha fazla oluyor , biraz daha beklemenizi tavsiye ederim . Cinsiyet için
Narinsuu Aysesen19 benm de iki gün önce 11+ 5 ye kıza benziyr dedi ben de hep erkek hissediyrm bakalm ne olursa olsun sağlıklı olsun da
Duha01 Aysesen19 daha çok erken bence banada 13 haftalıkken doktor kıza benziyor dedi bugün gittim sağda oğlan tarafında dedi kafam karıştı en iyisi beklemek
Duha01 Gahha alanında iyi bir doktor gerçekten yeğenlerimide o bildi ablamada sağda erkek demişti gerçekten çıktı bugün banada tahminim yok ama oğlanlar sağda oluyor dedi 3 hafta sonra gideceğim
koohydal Duha01 ay bende burda cinsiyet tahmini diye paylaşılan resimlerde bebeklerin sağ, sol, yüzüstü hatta arkasına dönük yatanda gördüm. çoğunluğun soldaydı, bende diyodum acaba benimkindemi sorun var sağda yatıyor diye
Aysegul80 Yanılma payı oluyor canım. Banada o haftalarda kıza benziyor demişti ama sonra erkek olduğu anlaşıldı:)
Aysesen19 Sr12 yani bence de en erken 12. Hafta olmalı bakalım ilerleyen zamanda değişecek mi hayırlısı artık 🙏🥰