Gzmhkn canim bende 27. Haftamda 3 - 4 dkkada bir duzenli kasilmalarla yattm 4 gun hastanede.. serumla durdurdular kasilmalari. Cok sukur rahim agzi uzunlugum iyiydi.. o yuzden ciger gelistirici yapmadilar.. snrasinda evde de cok yorma kendini dedi hareketsiz bi yasam surdum 2 - 3 hafta adalat diye bir hap iciorm sabah aksam kasilma olmasin diye 34 e geldik cok sukur sık sık kontrollere gidiyorm.. Eger rahim agzinda sknti yoksa kasilmalari bi sekilde durduruyolar insallah durur senin de.. bu arada Allahin izniyle yaşar tabiki.. sadece küvözde kalir bi muddet.. hic korkma bana da doktorum o zamanlar 32 - 34 leri gorelim yeterki demisti.. 25 haftaliklar bile yasiyor cok sukur uzulme hic.