Mrb kızlar ilk gebelik tecrübesizim kafamda bir sürü sorular var tabi..Dr 37 haftada gel alttan bakıcam elle muayene yapıcam dedi.. Çok acırmı? Her hafta alttan muayene yapacakmış.. Acıyor mu kaç parmak giriyor falan mesela. Korkuyorum 😖beni bilgilendirin lütfen bu muayene ne için ne kadar acıtır?