Ervaaa Bugün doktora gittim herşey normal kan pıhtılaşması ve siğil haricinde neyse az yürüdüm yoruldum sanırım döndüğümden beri çatı ağrım var yürüyemeyecek durumdayım bu arada 36+5 normal mi
Meltem123 Ervaaa aynı sorun 2 haftadır bende de var canm bacağımı açamıyorum yatarken dönemiyorum 36 haftaligim bi arkadaşıma doktoru doğuma hazırlık rahim kemikleri kendini hazırlıyor demişti
Merve71 Ervaaa ay ben 24. Haftamdayim 2 haftadır ağrıdan doğru düzgün hareket edemiyorum magnezyum kullanıyorum bacaklarımin ağrısi geçti ama çatı ağrım halen devam ediyor 3 ay nasıl dayancam bilmiyorum 🤔
Ervaaa Merve71 magnezyum kullanmayı ihmal etme canım faydasi az da olsa var ben kullanmadım yataktan kalkamicak durumdayım tekrar başladım