35/3 üm son bir ay 4 kilo toplamda da 20 kilo aldım dr hiç sormadı kilomu takip etmedi başlarda kendim takip ediyodum ama almaya başlayınca özellikle vitaminlerin etkisi ile kontrol edemez oldum bıraktım hatta tartılmayı doğumdan sonra da acelem yok veririm 36 bedendim bi süre 38 40 olmanın bi zararı olmaz 😂 zayıfken çok üşürdüm şimdi üşüme sorunum geçti inşallah doğumdan sonra tekrar başlamaz bu havalarda soğuk diye ağlayan ben tişörtle terler oldum🙄😅