Melek1dzr Hamişler yarin sabah 8 de dogumum var inşallah, Allah rızası için meryem suresi okurmusunuz bende gebelik zehirlenmesi oluşmuş 4 santim açıklığım var 36. Haftada dogurmak zorunda kaliyorum dualarınız eksik etmeyin🙏
Melek1dzr Bbhr0_ benim günlerdir süren kaşıntım vardı kan verdim gebelik zehirlenmesi oluşmuş nst bagladilar sanci görünuyordu ama ben sancilarimi hissetmedim doktor alttan muayne edelim dedi bakti 4 cm açıklı vardi
Bbhr0_ Melek1dzr Allahtan farketmişsimiz hiç canınızı sıkmayın 36. Hafta en azından daha erken doğım yapanlar bile var.
Anneadayiozlem Çok şükür ki size yada bebeğinize birşey olmadan farkedilmiş 36. Hafta erken bir hafta değil muhtemelen sağlıklıca alırsınız bebeğinizi kucağınıza. Hayırlı doğumlar dilerim