Melisasis Haftada gittim Bugün sıkıntı yok dendi haftaya çağırdı şimdiden sonra haftalık mı olacak acaba ??
Prenses34_annesi Melisasis şuan ayda bir şekilde ilerliyoruz biz belki haftamız daha küçük olduğu içindir 28+5 ama 30-32 haftalara girince kontroller haftada bire mi düşüyor ?
Yigitbaby Melisasis benimde 34.haftaya kadar ayda 1 kere gidiyordum çalıştığım için.Sonrasında haftada 1 e düştü şimdi 3 güne bir gel dedi 36.hagtam bitiyor
Lidia Melisasis Nst haftasına geldiğinde haftada 1 çağırıyolar öyle biliyorum . Bizimde bir kaç haftamız var yakında başlıcaz 🫠
Yigitbaby Prenses34_annesi ben 34.haftadan sonra haftada 1 e düştüm şuan 36 haftalık 3 güne bir gel dedi
Prenses34_annesi Yigitbaby bakalım bizde gidince 32+2 olucaz bir hafta önden gittiğimiz için 33+2 sayılacak sanırım bizde yavaş yavaş sonlara geliyoruz🥰
Matematikci61 Prenses34_annesi ilk gebelikte insan daha bi aceleci oluyor hemen görsem diye 😅 ikincide durum biraz değişiyor, sağlıkla gelsinler de 🥰
Matematikci61 haftadayım iki haftada bir gel dedi doktor bana, normalde üç haftada bir gidiyordum ☺️ İnşallah hayırlısıyla alırız kucağımıza 💕
Lidia Matematikci61 Ayy ne güzel bende 30+2 oldum kontrolümde 32. Haftamda olcam inşallah banada 2 haftada bir gel der 🫠 1 ay bitmek bilmiyor 😬
Ezonunannesi16 ben 35. haftama kadar ayda bir gidiyodum. 35 den sonra 10 günde bir gel dedi doktorum nst ye filan giricez. şu an 36. haftaya girdik az kaldı 🙂💕
Prenses34_annesi Lidia az kaldı bizimde desene cidden evde boş boş oturmak çok sıkıcı günüm güzelleşiyor resmen görünce 😂bizde 32+2 olucaz bir daha ki kontrolümüzde ama bir hafta önden gittiğimiz için 33+2 olucaz herhalde 🥰
TeoMom Melisasis Benim hep 3 haftada 1 şeklindeydi ilk defa 34 te 2 haftaya düştü yarın 36+3 olarak gideceğim herhalde 2 hafta sonra gel demez haftaya çağırır diye düşünüyorum
Daffyy Melisasis 32 ye kadar ayda birdi şimdi haftalık nst ye girip sonucu getireceksin iki haftada birde kontrol dedi