Tugcezeynep89 Kızlar 21 Kasım’da çatlatma iğnesi vuruldum o gece bilmediğim için beta verdim 41 çıktı, bugün tekrar verdim 31 düşmüş sanırım gebelik yok degilmi
Mormenekse34 14 15 gunden once test yapmayin o ignenin icinde hormon oldugu icin o degerler cikiyor, sabredin guzel haber alin insallah🤲