Selamlar herkese,
Tüp bebekle gebe kaldım. Taze transfer 7. Gün değerim 20 idi sırasıyla 9.gün 55, 11.gün 108 çıktı. Katlanma yeterli farkındayım ancak bu beta neye göre böyle düşükten seyrediyor bilgisi olan var mı? Yani neden kimisinde bu değer atıyorum 11. Gün 200 iken kimisinde daha düşük. Bu düşük yapma riskinin daha çok olduğu manasına mı geliyor acaba? Çünkü bir sitede bir doktorun yazısında 10. Gün değeri 100 den düşük olanlarda yakından takip yapılmalı gibi bişi okudum.