Kizlar merhaba. 5+4 hamileyim. 2 haftadir progestan kullaniyorum fitil olarak. Son 4 gundur nerdeyse butun gun suren bulanti basagrisi aniden usume titreme gelmesi yada sicak basmasi sikayetlerim var. 2 gundur de sabah ve gece kusmalar basladi. Yarin doktor kontrolum var ona da soracagim ama bu durum progestan kullanimindan kaynakli olabilir mi diye dusundum. Onceki dusukle sonuclanan gebeligimde 8. Haftaya kadar boyle seyler olmamisti cunku. Progestan kullanip bu sekilde sikayetleri olan var mi? Varsa ne kadar suruyor ilaci birakana kadar mi?