Bnm o kadar yüksek değil ama Allah korusun bebegı alsalar bıle sorun olmaz takıp edılsenız yeterli kendınızı o kadar korkutmayın bebegınız dogsada küveze gırmez Buyuk ihtimalle bna 28. Haftada protein kacagı çıkarsa alcaz faln demişti çok üzülmüştüm suan 32. Hftadaym dün idrar tahlilinde +2 çıktı