ArzuOrhanYldrm bana da doktorum şeker yüklemesinde yaptığı idrar testinde biraz akıntın çıkmış dedi ben bu normal sanıyorum dedim yanma koku kaşıntı var mı dedi kaşıntı veya yanma yok ama koku biraz var sizce enfeksiyon olabilir mi? Yarın sağlık ocağında bi idrar testi yaptırsam mı diye düşünüyorum