Ayku Kızlar bugün belım ve kasıklarımda sancı vardı kontrole gıttım alttan baktılar acıklık yok rahım ağzı çok yumuşak dediler sancılarda normal enfeksiyondan dolayı sancı dediler böyle olan varmı enfeksiyon bukadar sancı yaparmı baya sancım var yanı
Ayku Birmeleginannesi32 aslında çok değilmiş ilaç dahi kullanmaya gerek yok dedi doktor ama anlamadım 🙄