dilos011 annekuzusu_ ne hapı içiyorsun Cnm valla Benim hiç canım yemek istemiyor sürekli tokluk hissi yaşıyorum ya 😂😂zorla yiyorum çocuk gıda alsın diye anne karnında
annekuzusu_ dilos011 folidays ve omepa vm bunları doktorum verdi vitamin bunlar çocuk için çok önemli size vermedi mi aciktiriyor hep hemde bebek için bir vitamin
Peri_kizi dilos011 ewet iki defa gittim haftaya tekrar gidicem ikili test yaptircam ilk gebeliğim de bulantım asiriydi yani ama çok şükür bunda arada oluyo ama başta benimde istemiyordu sonradan iştahım açıldı doymak bilmiyorum 😂😂
Kbramhmt annekuzusu_ ilk gebelik için normal benim karın kaslari gevşemis artık oyuzden çabuk cikarmis
Kbramhmt Ben aynı iştahsızlık ne yiyeceğimi bilemiyorum yiyesim gelmiyor hiç sonra bulantı vuruyor elime ne geçerse yiyorum ama iyi beslenemez oldum bende
Nazzlcann SaHil_Hayat yaa haftaya bende de çıkar umarım 😅henüz hiç kilo almadım ondan olabilir ilk olunca hevesleniyor insan valla