Allahkahretmesin1 Kızlar bugün 6+5 günlük oldum yarın hastaneye gitmeyi düşünüyorum ama kese 2 gün geriden geliyordu muhtemelen 6+4 falan çıkacak sizce duyulur mu kalp atışı
Siyahdnz Allahkahretmesin1 bende 6 artı 4 yum 6 haftalıken gıttım kese gorundu 2 hafta sonra gel kalp atışı ıcın dedı minicik kese vardı
Allahkahretmesin1 momlife10 normalde cumartesi gidecektim o zaman 7+0 oluyor sat a göre ama 2 gün geriden geldiği için tam 6+5 çıkacak muhtemelen çok aşırı bulantım var ilaç vs yazdırayım diye yarın gitmeyi düşündüm aslında
Allahkahretmesin1 momlife10 4+4 de keseyi gördüm doktor 2-2.5 hafta sonra gel dedi yarın veya cumartesi gideceğim daha önce 3 kaybım var o yüzden biraz da evhamlıyım
Elifsu01 Allahkahretmesin1 ben 6+5 günlükken gittim duyulmadı canım. Yarın gideceğim 8+3 olacak. O haftalarda duyulmaması normal yani.
Allahkahretmesin1 Elifsu01 4+4 de keseyi gördüm normalde beklerim de 3 kaybım var doktor da 2-2.5 hafta sonra gel demişti zaten daha önce o yüzden evhamlıyım
Allahkahretmesin1 momlife10 1-2 haftadır aşırı bulantım vardı bugün biraz daha hafifledi biraz ondan da korktum açıkçası gitmeden içim rahat etmeyecek 😂
Tugba_42 Kese baya erken görünmüş kese oluştuktan 10 gün sonra falan kalp atışı duyuluyor genelde bence sizde duyarsınız yarın görünün bence hem içiniz rahat eder
Allahkahretmesin1 Tugba_42 ben de şaşırmıştım kesenin o kadar erken görünmesine alttan muayene istemediğim için doktorum sağolsun baya uğraştı 10 dakika kadar baktı biraz zor bulabildik keseyi 😂
Allahkahretmesin1 momlife10 ay keşke her gün çağırsa en azından hareket hissedene kadar içimiz rahat eder 😂
menessare Allahkahretmesin1 bende alttan muayane istemiyorum ama duymak icin bu sefer ultrasonla karna falan bastırıyor mu acaba :( bende haftaya cumartesi gidicem kalp atışı icin 7+4 olucak haftaya cumartesi.henüz gitmedim doktora normal ultrasonda görmek için bekliyorum biraz
Allahkahretmesin1 momlife10 bir sıkıntı yoksa eğer ayda bir çağırıyorlar bildiğim kadarıyla sen kaç haftalıksın