Çok şükür iki kızım da yanımda şuan bugün gelen biraz emme de sıkıntı yaşıyor ama düzelecek insAllah 4 gündür nöbetleşe uyuyoruz bugün galiba hiç uyku yok 🤣 cadılar çok inatçı ve yaramazlar. Rabbım eksikliklerini göstermesin darısı bekleyen bütün annelere olsun insAllah