Kader_yldrm Doktor Nst çektirdi ve sancım olduğunu söyledi bir sürü de ilaç fitil verdi erken doğum olabilir salı kontrole gel dedi var mı bu durumu yaşayan korkuyorum biraz
Burcuuuuu Kader_yldrm bende 32 deyim biraz sancım çıktı ama.enfeksiyon felan çıkmadı yarın tekrar cekincem
KeremikoBayky Kader_yldrm ben 31+0ım hiç nst ye girmedim. Ne zaman başlıyor neye göre ihtiyaç duyuluyor?
ayla__ Kader_yldrm vallahi ancak bu kadar olur ishal diye gittim hastaneye daha yeni dönüyorum eve benide nst ye bağladı az sancı çıktı serum bağladı bana serum bittikten sonra tekrar nst ye bağladı şükür sancı geçti yarın yine gel nst için dedi bende tam 31 haftalığım
Lidia Kızlar bende 30+2 bu haftadan sonra yalancı sancılar olabilirmi 😬 Doktorum 34. Haftada nst ‘ye başlıcaz demişti bekliyorum 🫠
Kader_yldrm KeremikoBayky ben kasıklarımda bebek hareketlerini hissediyorum dedim o da Nst gönderecek seni dedi öyle gönderdi ve sancı çıktı orda
Lidia Kader_yldrm Benim bebeğim hep kasıklarımda 🥰 Kasılmalarım oluyo benimde bebeğin pozisyon tercihinden kaynaklıdır . Doktoruma karnımda arada bir sertleşme oluyo bebek toplanıyo demiştim bol su iç egzersiz yap dedi nst istemedi .
aframoms13 Kader_yldrm bende kasıklarımda hissediyorum birkaç gündür ama daha 27. Haftadayım gitsem beni de bağlarlar mı nst ye
Kader_yldrm ayla__ devlet miydi özel mi ? Bana serum vermedi fitil başlattı magnezyum verdi ve salı kontrole çağırdı
Kader_yldrm Lidia benim hep yukardaydı bir gün oldu aşağı ineli ama hala bebek dönmemiş başı yukarıda
ayla__ Kader_yldrm özele gittim ishalim 3 gündür geçmedi bende korktum açıkçası gidip doktora soyledim nst istedi biraz sancı çıktı hemen serum bağlatti bana serum bittikten sonra tekrar nst ye geçtim sancım yok oldu şükür yarın tekrar gidicem nst için
Lidia Kader_yldrm Benim 27. Haftada kafası dönmüştü aşağı şuan senin için dönmemesi daha iyi baya baskı yapıyo 🥴 Sürekli değişir pozisyonu zaten hissedersin zamanında kucağına al inşallah henüz çok minikler 😔