Selma_yildiz bakarlar canım ben 30. Haftadayken bakmaya başlamdı erken riski vardı çünkü sonra geç doğum oldu yani bilindiğe göre bende 40+6 doğum yaptım ve hareket azalması da vardı erken doğum olmadı ama geç doğdu ve o süreçte ilişkiye de girdim bol bol da yürüdüm merdiven de çıktım işe yaramadı cidden sonra hasta oldum ve ıhlamur çayı içtim günde 2 bardak 😅 ılık duş ve sıvak su torbası ile kendimi baya sıcak tutarak doğuma gittim acilde ne açılmam ne sancım çıkmadı tuhaf doğumhaneye gittiğimde 5 cm açılmam olmuştu su patlamasıyla gittim hastaneye bu arada 😅😅 doğumdan 1 saat önce de nst de hareket hissedilmedi ve 2 saatte doğurdum bu arada hurma da yemeni tavsiye ederim 😂🤗