A2598_ Kızlar kontrolde bebeğimin kafasının kanala girdiğini söyledi doktorum . Ama amniyon sıvısının ve rahim ağzının ölçüsünün normal olduğunu söyledi . Bu durumu yaşayan var mı korkmalımıyım ???
Melekg Kaçıncı haftadasın benim oğlum 26.haftada dönmüştü yerleşmişti sorun söyle yaşamıştım aşağıma çok baskı yapıyordu rahim ağrısı yaşamıştım
Melekg Melisasis 39 da doğmuştu ama 33den sonra sürekli doğuruom gibi oluyordum ciğer geliştirici de yapıldı