go0357 bana hiç öyle şey demedi doktorum. Hatta 7 cmle hamile kaldım ya 6.5 cme düştü bebek büyüdükçe o küçülür dedi. Ama sadece sezaryen olursan onu alırız dedi normal doğumda yapabilirsin dedi. Hiç hamilelikte ameliyatla alınacağını duymadım çünkü adet olmadıkça o küçülüyor diyorlar hep🙇🏼♀️