Nimetkayseri1438 Cnnttt disciler kadın doğum Dr undan kağıt istiyorlar kadın doğum Dr u uygun girurse raporu yaziyor sen de onunla gidip işlem yaptirabiliyorsun
Binnur-cam Cnnttt ben yaptırdım canim 3 ay geçtikten sonra kanal tedavim yarim kalmisti hamile oldugumu öğrenince doktorum yaptir dedi kagit verdi yaptirdim şükür kurtuldum .. Yaptirmayip ihmal edince doğumdan sonra kotu olabiliyormuş dişler ..
Cnnttt Şu an iki tarafımda çok kötü 21 yaşındayım bu yaşımda yemek yiyemiyorum yaptırmaya da korkuyorum