34+6 haftalık gebeyim agri şikayeti ile doktora gittim nstye bağlandım doğum sancılarım başlamış bebeğim makat geliş sezaryan doğacak ciğer geliştirici iğne yazdı 12 saat arayla vurulucam Bi hafta bile kalsa bebek için çok iyi dendi yaşama şansı yüksek dimi fazla durdurulamaz 😒