Kızlar hepinize tekrardan merhaba psotlarimdan biliyorsunuz dur benim pilibim var 4 mm minicik iki ay sonra aldırcam doktorum bu arada klomene başlattı ama bnim zaten yumurtaliklarim sağlıklı güzelce yumurtluyorum çatlıyorda şimdi korkuyorum ya birde kist olursa diye aranızda bu şekilde yumurtalıkları sağlıklı olup yinede klomen kullanan oldu mu