Yigitbaby 35.haftada bebeğimde karnında gelişim geriliği görüldü ve doktor 2 hafta arkadan takip ediyo demişti şuan 37. Haftadayım gelişimi devam ediyor dedi böyle durumla karşılasan varmı ?
Yeso59 Yigitbaby benimde öyle canım 37 haftalık olduk bebeğin karnı 2 hafta geriymis kendide 1 hafta geri azda olsa kilo aldığından kontrol ediliyor yoksa sezeryana alincaktim