Kızlaaar normalde sat e göre 11 haftalık olmamız gerekiyor ama bu da ilk gebeliğim gibi geç döllenme olduğu için 10+3 haftalığız biliyorum bu haftalarda cinsel organı oluşumunu tamamlamış değil bu sebeple ultrasonda belli olmuyor 12 de tamamlanıp net 16 hastalıkken söylüyor doktorlar.. Fakattttt tahminde bulunmak isterseniz hiç hayır demem 😇🥰

Sizce kız mıdır erkek midir? 😇