Azely açılma dediğiniz şey rahim ağzının açılması tam açıklık olunca doğum başlıyor zaten. Kesi vajina kenarına atılıyor o da sizin ikinmaniza, ebenize veya doktorunuza bağlı. Acele etmeden yavaş yavaş bebeği almasına. En çokta sizin deri yapınızın esnekliğine, bebek çıkarken yırtılacak gibiyse mecbur kesi atılıyor. İlk doğumlarda çoğunlukla kesi atılıyor. Benim ilk doğumda atıldı ikincide kesi olmadı ama ebem çok dikkatlice aldı bebeği