Doktor idrar kültürü testi sonucu dirençli bakteri olduğunu bu yüzden ilaç yerine sabah akşam iğne vurulmam gerektiğini söyledi. Reçeteye Desefin veya Novosef yazmış. İlacın da bebeğe yan etkisi olacaktır tabii ki ama iğne direkt kana karışıyor biraz endişelendirdi. Gebelikte enfeksiyon için iğne olan var mı ya da bilgisi olan? Doktorunuz bu konuda ne dedi?