Kızlar nasılsınız güzel annelerim ben bugün normalde gün almak için hastaneye geldim ama şaşkınlık içersindeyim apar topar hastaneye yattım bebeğimin suyunda azalma oldu doktor riske atamam yarın sabah doğuma alıcam dedi nst falan çektirdik anestezi doktoruyla görüştüm eşim işteydi geldi hemen yanıma yatışı duyunca evden çantaları falan almamıştım onları getirdi ve bugün 6 saatte bir nst ye gireceğim dualarınızı esirgemeyin Rabbim tüm annelerin yardımcısı olsun sağ salim alalım yavrularımızı İnşaAllah sabah 8:30 gibi doğuma giricem nasip olursa şok yaşadım ve heyecan stres dolu şuan bakalım yarın bu saatlerde meleğim kucağımda olacak çok güzel bir his yeniden tek korkum 1 hafta önce olacak doğumum İnşaAllah bir sıkıntı yaşamayız 🥲❤️