17papatya Kızlar bu sabah kan vermeye gideceğim diye post açmıştım randevu 15.00 daydı şaka gibi az önce adet oldum.Normal mi sizce erken adet olmak
esmerella37 17papatya norml bnde oyle 50 gun olmadım tam hastaneye geldm otobusten ındım adet oldm 🤣🤣 snır olmustum ama ıyı oldu henen hormon testı verdım
srcataby Mevsim geçişlerinde düzensizlik görülebiliyor çoğu kişide bendede öyle olurdu ya erken ya geç gelirdi