Sevkiye52 Bebeğimin hareketlerini hissetmemek normalmi arada kıpırtı hissediyorum ama bu bebeğimin hareketi olabilirmi acaba ilk gebeligim
AzraFarah Sevkiye52 ilk gebelikte biraz zor,genelde 20 haftadan sonra diyorlar bende kızımı öyle 5.ayimdan sonra hissettim, ikinci gebeliğim şimdi 17 haftalık olduk, hissediyorum artık
Mavikalem Sevkiye52 Evet normal. Bu daha başlangıç ilerleyen haftalarda göbek deliğinden çıkacak gibi kuvvetli ve hızlı vuruyorlar
Melike_nur53 Sevkiye52 odur muhakkak ama ilk gebelik oldugu için adlandıramıyorsundur canım 🥰 az daha sabır 20.haftalarda başlıyorlar kudurmaya genelde 😅😅
Yuem0105 Bende 18 haftadayim iki gün önce hissettim bidaha yok ikinci gebelik ilkinde hemen hissetmistim
Sedabah Sevkiye52 aynı durum bende de var 18. Haftadayız, arada nefesimi bile tutup öyle bekliyorum birşey hisseder miyim diye…karnıma dokunarak beklersem sanki kıpırtı var gibi ama psikolojik de olabilir ay hiç bilemiyorum
Sevkiye52 Sedabah ben daha cinsiyetini bile öğrenmedim insallh sağlıklı bj şekilde kucağımıza almak nasip etsin rabbim
turnaolmez Haftadan yazıyorum ilk gebeliğim . 19 da kıpırtı hissettim günde bir iki kere şuan 22 deyim biraz daha sıklaştı yeni yeni evet hareket ediyor diyebilirim .