Meltemkarakaya Biz 14. Haftamızdayız doktorumuz %80 kız dedi 13 haftalıkkende kız gibi demişti sizce değişme yanılma olasılığı nedir
hayalperest2310 Meltemkarakaya değişmez herhalde canım ya benim de kız dendi bugün detaylım vardı kız 👧
EbruMirac Meltemkarakaya ay babada 13 hafta da büyük ihtimalle kız dendi 14. Haftada doktorum kız dedi 18. Haftada yine sordum yine kız dedi bende değişir diye heveslenmek istemedim Salı detaylı yaptırcam 22 haftalığız o zaman inancam 😂 burda kızdı erkekmiş diye çok post gördüm ondan tedirginim bir oğlum var kız çok istiyorum
Aysesen19 Olmaz bence ben bugün 10+5 deyiz doktorum kıza benziyor dedi ve değişeceğini düşünmüyorum diğer kızımda da 12. Haftada kıza benziyor dedi ve değişmedi
Rmysbyzt esmerella37 canım doktor banada kıza benzetti kesin bişeyde söylemedi 16. Haftada tekrar bakıcak ultrasonda 14+1 haftalık bakabilir misin
Eluf Rmysbyzt benimde 14.1 banada benzetme yaptı 16 haftada tekrar gel kesin bisey demedi özel medikal dedi .sana devleti mi ozelmi dedi csnim
Rmysbyzt Eluf benimde 1 haftam kaldı bakalım tekrar kız mı der erkek mi der bu sefer😂 sağlıklı olsunda canım☺️