16 haftalığım doktor kontrolü vardı dün, cinsiyeti öğrendik oğlanmış. Onun sevinciyle bi detaya pek takılmadım ama biraz internete bakınca canım sıkıldı :(((
Doktor dedi ki plasentan aşağıda kaliteli görüntü alamıyorum zamanla yukarı çıkar sorun olmaz dedi. Ama internette araştırdığımda eğer yukarı çıkmazsa vajinal doğum imkansız yazıyor rahim ağzını kapattığı için? Bu şekilde doktoru söyleyen sonra plasentası yukarı çıkan oldu mu? Fikri bilgisi olanları bekliyorum 🙏🏻🥺