Kızlar 5.5 aylık hamileyim. Sağ tarafımda 3 gündür ağrı vardı. Gaz yada kabızlık diye düşündüm ama değilmiş. Şimdi hastaneye geldim. Doktor böbrek genişlemesi olabilir dedi. Üriner ultrason istedi. Birazdan giricem. Gerçekten ciddi anlamda ağrım var 😭😭😭 sadece su geçiriyo. Sizlerin denediği sonuç aldığı bir sey varmı? Ben şimdilik bol su içiyorum.