Cmrblnyzynp Arkadaşlar merhaba yarın şehir hastanesinde ayrintılı ultrasona gircem daha once giden varmi nasıl memnun kaldınız mı resim fln veriyolar mı
06uysal Cmrblnyzynp merhaba ben dün girdim detaylıya. Kapalı bır bayan doktor yaptı o kadar tatlı dilli o kadar ilgiliydiki çok memnun kaldım. Resimde verdi ekrandan tek tek banada gösterdi. Sadece randevu saatinden 1 saat sonra girebildim içeri. Biraz yoğundu.
OzgeSrc Cmrblnyzynp bende 1 ay once girdim Gökce idi bana bakan radyologun ismi. Burda anlatildigi gibi kısa surmedi herseyine detaylica bakti gayet güler yuzlu ilgili bi bayandi🌸 ama resim siyah beyazdi🙁