rachelgreenn özel bir durumun var mı bilmiyorum ama kendi yaşadığımı anlatmak istedim. Ben iki senelik evliyim ve ilk yıldan sonra hemen bebeğimiz olsun istedik, ben de hemen olacak sandım. Başlangıçta hiç takılmadım ama sonra bikaç ay olunca içimi bi korku sardı, ya olmazsa diye. Kafaya takmamaya çalışıyorum ama ne mümkün sanki hep kafamda, farkında olmadan bebek videoları beğenmişim hep karşıma bebek videoları bebek eşyaları çıkıyor. Bir yıl boyunca beklentiye girmemeye çalışarak ama aslında çok bekleyerek böyle geçti. Sonra ailecek tatile gidecektik yeğenlerle falan, uzun araba yolculuğu ve otelde kaydıraktan kaymalar tam yerleşme dönemine denk geliyordu, ben de saldım bi senedir olmadı bu ay da onlardan biri, bu ay olması mümkünn değil dedim. Hiç düşünmedim ve o ay hamile kalmışım☺️ Haklısın insan düşünmeden edemiyor, bence uygulamayı sil, sosyal medyada bebekle ilgili takip ettiğin şeyler varsa takipten çık, devamlı maruz kalmamış olursun, sonra da inşallah güzel haberler alırsın ☺️ Uzun yazdım baya ama 🙈