Pkoccluuanne 2-3 gündür bel ağrısı dışında ağrım yoktu bugün kasığıma iğne batar gibi olmaya başladı normal midir
Seyma_58 Pkoccluuanne bende 7 haftalığım lekelenme oluyor kahverengi arada kırmızı 2 doktorda sıkıntı görmedi ama leke olduğunu söylemedim sonra hem alttan bakıyolar hemde ilaç veriyolar istemiyorum içmeyi inşallah sağlıkla kucağımıza alırız
Cansudinc Pkoccluuanne Hafif ise normal , benim 6. Haftamda şiddetli bi kasık ağrım vardı acile gittik idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı
_y0 Aynı durumdayız canım ara ara kasığa vuran sancı ve karın altı ağrısı oluyor bazen bazıları yerleşiyor diyor ama bilemiyorum
Sedaayaz Benimde aynı oluyordu 6.haftalarda 8+3 olduk doktoruma sorduğumda bebek geliştiği için batmalar normal demişti ☺️