YagizAsyaMom Kızlar merhaba 😔 27+3 günlüğüm bugün sabah çok az ve derinden hissettim bebeğimin haraketlerini. Sonra temizlik yaptım. Akşam üstü 6 gibi derin derin şimdi yine derin derinmhissettim Bu haftalar da bu kadar az ve derin hissetmek normal mi sizce ya. Derin derin hissetmenin sebebi ters mi döndü de böyle hissettiriyor. Belkide yoruldu ben yorulunca ama insan korkuyor yine de. Size de danışmak istedim benim haftada olanlar belli Bi yardım eder bana 😔
Tgbabsra YagizAsyaMom çikolata ye sol tarafa yat yarım saat dinle kendini hareket yoksa doktorun yolunu tut
Ozlem32 YagizAsyaMom Benimde aynıydı canım haraketi çok derinden ve az hissediliyordu çikolata ye yatar pozisyonda bekle
Tgbabsra YagizAsyaMom anladım için rahat değilse git bir anne hissediyor bir şeylerin yolunda olmadığını eğer kötü bir his varsa içinde doktora git bejim Bebek te hareketsizdi gittim doktor böyle durumlarda hemen gel dedi
Ozlem32 YagizAsyaMom 27.haftada çok hareketsiz oluyo zaten doktorum da soylemisti şuan 30 haftalik minik prenses yerinde durmuyor bir sağ bir sol sürekli haraket içinde beni burdan alın dercesine sabret normal yani
iremby YagizAsyaMom ben bir ara 2 gun oyle derinden ve az hissettim doktora gittim oturur pozisyonda suan ondan pek hissedemiyorsundur demisti. Normalde pat pat vuruyor her gun. Arada pozisyon degisikliklerinden az hissedebiliyoruz.
Suzitosuzi 28.haftadayız uyutmamaya başladı hareketlerden tekmelerden. 1 hafta önce böyle değildi çok ayakta kalma sola yat ayağının altına yastık koy canım
HakanDuyguGl Cnm bende 27+3 olucam Ikı gundur böle pıt pıt deılde daha güclü dalgalanma gibi bır yere sabıtlendiğini felan hıssetmeye basladım o vuran hareketler bıttı sert gibi dönüşler sımdı daha yoğun
YagizAsyaMom HakanDuyguGl sabah böyle şey gibiydi haraketleri sanki birisi etini çeker ya aşağıya doğru kule garip haraketleri vardı🤦♀️