Kızlar ben 12. Haftamda 2li tarama için gittiğimde doktor yüzde seksen kız dedi. 15. Haftamda erkek denildi bugün 20. Haftama geldim randevum vardı şimdide kız diyolar. Anlamadım gitti başına böyle bi şey gelen var mı 😂😂😂😂 kime nasıl inanıcam bilemedim 🙃🙃