yusmer04 Kızlar şekerim yüksek çıkıyo endokrin e gitmem şart mı dahiliye doktoru da ayarlayabilir mi ilaçları
funnymummy yusmer04 cuma günü sabah 9.30 da bakabilirsin randevuya annem yılardır şeker hastası dahiliye takibini yapıyor risk yada gerek görürse endokronolijeye sevkini yapıyor kendi başına gidemiyorsun o bölüme
Ays8 Dahiliyeci tahlil isteyebilir sadece, tanı koyma ve ilaç yazma yapamaz şeker konusunda. Devlet hastanelerinde öncr dahiliyeci görecek, o sizi endokrine yönlendirecek. O sekilde çalışıyorlar
yusmer04 Ays8 sıra bulamıyorum devlet hastanelerinde 😢 özeller de de endokrinoloji yok Kayseri’de 😐 özele gidip dahiliyeye muayene olsaydım diyodum
yusmer04 gamzosgamzos yaaa bu iyi oldu. Devlette sıra asla bulamıyorum kanamam oluyo lekelenmeler falan şeker kaynaklı olabilirmiş o yüzden acil gitmem gerek senin bu sıkıntıların var mıydı canım lekelenme kese etrafında kanama alanı falan
gamzosgamzos yusmer04 yok canım ilk gebeliğimde şekerim vardı kanamam hiç olmadı ama ikinci gebeliğimde şekerim yoktu 6.haftadan 16.haftaya kadar kanama alanım vardı ve lekelenmelerim oluyordu geçmiş olsun Rabbim yavrunu korusun