Gizem_1635 Kızlar tansiyonum 15 10 çıktı 33 haftalığım doğuma alabiliriz dedi doktor tahlilleri yaptırdım sonuçları bekliyorum dua edin başına böyle bişey gelen var mı
Umay255 Gizem_1635 36 haftalıgim geçen tansiyon 16.8 di doğuma alalım felan demediler tansiyon çıkınca dogumami aliniyo
Nagiss2859 Çevrem de vardı ama hiç bir sorun olmadı korkma doktorunu dinle onlar her şeyi düşünüp bu kararı veriyorlar bol bol dua et
Gizem_1635 Umay255 gebelik zehirlenmesi olabilir dedi doktor hem senin hem bebek için tehlikeli dedi tahliller yapıldı ona göre bakcaz dedi
Gizem_1635 Umay255 sizde nasıl bi yol izlendi az önce ölçtürdüm acilden 13 8 çıktı bakalım yarım saat sonra çıkcak sonuçlarım
Rapunzel3846 Canım Allah yardımcın olsun, tek sebep tansiyon mu?? Başka bi konu da var mı doğuma alınmak için
Gizem_1635 Rapunzel3846 hayır nst ye girdim normal sonra tansiyonum ölçüldü 15 10 14 10 çıktı tehlikeli dedi
Umay255 Gizem_1635 kuzum sana tek tavsiyem tek bir doktorda takılı kalma bazıları abartiyo tansiyon hastası olarak söylüyorum benim sürekli yüksek cikiyo ama bebeği alalım bilmem gebelik zehirlenmesi diye birşey demedi tabiki kişiden kişiye değişir ama başka biyere daha git
Rapunzel3846 Canım bence eve yollicaklar seni. İnşallah bebişin zamanında gelecek hayırlısıyla sağlıkla
Gizem_1635 Rapunzel3846 eve dönüyorum tansiyonum normale indi ama sabah erken aç hazırlıklı gel dedi bi bakalım yine dedi ciğer geliştirici vuruldum sabah ta vurulcam