Melekk_1 14+2 günlük olduk. Bogazım aşırı kötü ve sesim kısıldı. Ne içebilirim lütfen fikir verir misiniz
prensesannesi_2227 Melekk_1 bnce saglık ocagına gıdıp danıs bıde bol c vıtamını tuket meyve fln agırlıklı
Hulya2841 Melekk_1 bende öyleydim ıhlamur içtim bol limonlu , limonlu su içtim ılık birde bal yedim ben balın üstüne karabiber dök biraz öyle at agzına yavas yavas yut bogazıma cok iyi geldi
Melekk_1 prensesannesi_2227 yurtdısındayım ya hemen almıyor malesef çay falan tüketsem acaba ne tüketeyim olmadı eczaneye gidecem direk