Spinal olmuştum ilk doğumda bi sorun yaşamadım ağrı vs konusunda hepsinde aynı oluyor ilk ayağa kalkışın zor çünkü. Onun dışında ameliyatta bi farklılık yok. Sadece benim kalbimde ödem olmuştu doğumdan sonra ama neden olduğunu bilmiyoruz yani spinal de yapmış olabilir hamilelikte çok şiştim ondanda olmuş olabilir 🤷♀️